NAJČEŠĆA PITANJA
NAJČEŠĆA PITANJA
1. U slučaju puknuća cijevi da li sam dužan platiti cijeli iznos potrošene vode?
Ako se puknuće cijevi dogodilo iza vodomjera u oknu, sva registrirana potrošena voda na vodomjeru je registrirana bez obzira na vrstu potrošnje, i dužni ste je platiti.
2. Ako u vodomjernom oknu ima vode tko je dužan iscrpiti je?
Svako vodomjerno okno je u vlasništvu potrošaća, i treba biti izgrađeno tako da ne propušta podzemne vode, što je uvijet za priključak na vodovod i treba ga održavati.
3. Tko je dužan zaštiti vodomjer od smrzavanja?
Od smrzavanja vodomjer je dužan zaštiti vlasnik vodovodnog okna.
4. Ako su neispravni zasuni prije i iza vodomjera tko ih je dužan održavati?
Izmjenu zasuna prije vodomjera mjenja Vodovod d.o.o. o svom trošku, a izmjenu drugog zasuna plaća korisnik priključka.
5. Je li voda ispravna za piće poslije popravka cjevovoda u ulici?
Poslije popravka cjevovoda u ulici postoji postupak ispiranja vode i dezinfekcije cjevovoda, sve dok se ne dobije ispravna voda za piće.
6. Ako neplatite iznos na računu potrošene vode što slijedi?
Neplaćeni iznos potrošene vode u krajnjem slučaju može se dogovoriti sa nadležnom službom u Vodovod-u d.o.o. o načinu plačanja.
7. Voda iz vodovodne slavine, je li ispravna za piće?
Laboratorij Vodovod-a d.o.o. svakodnevno kontrolira uzorke vode ispitivajući kvalitetu isporućene vode, aZavod za javno zdravstvo to radi samoincijativno na nepredviđenim lokacijama.